Klacht Sanoma: Bladcadeau abonnement Procycling startdatum

Joke

Op 23 mei bladcadeau geactiveerd voor "Procycling" met het idee, dat dit het eerstvolgende nummer (editie 4) zou starten. Pas op 3 juni krijg ik een bevestiging van Procycling met de melding dat het abonnement start op 4 augustus (editie 5). In eerste instantie contact opgenomen met Procycling, maar zij konden niets voor mij betekenen. De lange verwerkingstijd kwam omdat bladcadeau er als tussenpersoon tussen zat. Ik meende dus mijn ongenoegen dan maar bij bladcadeau te moeten uiten. Blijkbaar zijn er 10 werkdagen nodig om de aanmelding voor een abonnement via bladcadeau op het blad Procycling te activeren. Er is geen mogelijkheid om aan te geven wanneer je wenst te starten met het abonnement. Procycling verwijst naar bladcadeau, bladcadeau naar Procycling.

Ik wens, dat het abonnement start vanaf editie nummer 4. Op het moment van het activeren van mijn bladcadeau was dit de eerstvolgende editie die uit moest komen.

Sanoma
    Geachte mevrouw Willemstijn,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is inderdaad zo dat een aanvraag van een abonnement enige tijd verwerking nodig heeft. Dit is niet alleen in het geval van BladCadeau, maar ook als u rechtstreeks bij een tijdschrift een abonnement neemt. Hier is helaas niets aan te doen. Wij versturen als het abonnement verwerkt is de eerstvolgende editie die verschijnt. In het geval van Procycling is dat pas in augustus, omdat dit tijdschrift niet maandelijks verschijnt.

We kunnen het abonnement helaas niet met terugwerkende kracht van start laten gaan.

Hartelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
    Joke
    Jammer, dat er geen poging wordt gedaan een oplossing te bieden. Tip..probleem was simpel op te lossen door editie 4 na te sturen en het abonnement na editie 6 te beëindigen. Blijkbaar is de administratie bij Sanoma en Procycling nog niet gedigitaliseerd.
    Sanoma
    Geachte mevrouw Willemstijn,

Dit is helaas niet mogelijk. Editie 4 ligt op dit moment in de winkel. U zou deze eenmalig aan kunnen schaffen waarna uw abonnement in augustus van start gaat.

Hartelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
    Joke
    Er is geen enkele poging gedaan de klant tegemoet te komen.

Joke

Ook een klacht indienen over Sanoma?