Opgelost door Sanoma: Bladcadeau ondanks opzeggen toch abonnement

L van Breukelen

Ik heb een bladcadeau laten verlengen met 13 nummers door 10 euro over te maken.
Ik heb vervolgens met Sanoma gebeld om na te vragen of ik de VIVA moest opzeggen, of dat het abonnement automatisch zou stoppen. De mevrouw wist mij te vertellen dat er geen abonnement op mijn naam stond na week 50, dus ik ging er vanuit dat het zo geregeld was. Echter vandaag werd 81,04 afgeschreven van mijn rekening. Kortom er gaat wel een abonnement lopen vanaf week 51. Iets wat ik niet wil. Wellicht komt het door mijn verhuizing dat er mogelijk gegevens verwisseld zijn. Ik weet het anders ook niet. Hoop op een spoedige oplossing.

Ik heb mijn incasso laten terugboeken en verwacht dat er geen abonnement ingaat per week 51. Ik heb nog gebeld om te checken of mijn abonnement was gestopt, maar helaas is hier iets niet goed gegaan. Ik zal mijn oude en nieuwe adres vermelden.

Groeten Lisanne van Breukelen

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

L van Breukelen
    Gebeld door Sanoma dat ze mijn abonnement stopzetten per half december.

L van Breukelen

Ook een klacht indienen over Sanoma?