Opgelost door Sanoma: Bladcadeau ondanks opzeggen toch abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140467
Gebruiker
L van Breukelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bladcadeau laten verlengen met 13 nummers door 10 euro over te maken.
Ik heb vervolgens met Sanoma gebeld om na te vragen of ik de VIVA moest opzeggen, of dat het abonnement automatisch zou stoppen. De mevrouw wist mij te vertellen dat er geen abonnement op mijn naam stond na week 50, dus ik ging er vanuit dat het zo geregeld was. Echter vandaag werd 81,04 afgeschreven van mijn rekening. Kortom er gaat wel een abonnement lopen vanaf week 51. Iets wat ik niet wil. Wellicht komt het door mijn verhuizing dat er mogelijk gegevens verwisseld zijn. Ik weet het anders ook niet. Hoop op een spoedige oplossing.

De oplossing

Ik heb mijn incasso laten terugboeken en verwacht dat er geen abonnement ingaat per week 51. Ik heb nog gebeld om te checken of mijn abonnement was gestopt, maar helaas is hier iets niet goed gegaan. Ik zal mijn oude en nieuwe adres vermelden.

Groeten Lisanne van Breukelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    L van Breukelen
    Datum
    Gebeld door Sanoma dat ze mijn abonnement stopzetten per half december.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L van Breukelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen