Klacht Sanoma: Digitaal mega abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181700
Gebruiker
Beerengoed
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb bovenstaand abo afgesloten maar de link om inlogcodes te krijgen werkt niet. De klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar en neemt niet op.

De oplossing

Inlogcodes zodat ik de app kan gebruiken.

4 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Beer,

    Om gebruik te maken van het digitale abonnement is het belangrijk dat u zelf een account aanmaakt op www.tijdschrift.nl. Hiervoor gebruikt u uw e-mailadres en maakt u zelf een wachtwoord aan.

    Vervolgens kunt u het abonnement koppelen. Alle stappen zijn hier terug te vinden: www.tijdschrift.nl/koppelen.

    Met vriendelijk groet,
    Webcare team Sanoma

  2. Auteur
    Beerengoed
    Datum
    Het digitale megapakket staat niet bij de mogelijkheden om te koppelen. Hoe ingewikkeld kun je iets maken?
  3. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw De Beer,

    Het digitale megapakket, hoeft u inderdaad niet te koppelen. Heeft u inmiddels wel een account aangemaakt op Tijdschrift.nl? Zodra u een account heeft aangemaakt, kunt u inloggen op de app en uw tijdschriften lezen.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  4. Auteur
    Beerengoed
    Datum
    Het tweede antwoord helpt mij niet verder want ik heb het account aangemaakt en de app gedownload maar er is nergens ruimte om mijn abonnementsnummer in te vullen zodat de app niet weet dat ik de tijdschriften gratis mag lezen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beerengoed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry