Klacht Sanoma: Door opzegging van een abonnement wordt het gratis abonnent per direct gestopt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356327
Gebruiker
Arnonym
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik twee abonnementen heb bij Sanoma, krijg ik een derde kado. Nu ik de Donald Duck op zeg vervalt het gratis abonnement op de Flow Special. Dit is logisch. Het abonnement op de DD loopt tot 8 augustus. Het gratis abonnement is per direct opgezegd. Dit moet dus ook doorlopen tot 8 augustus. Bellen met DD, Flow en Samoa levert alleen maar op: sorry, ik kan niets voor u doen. De reactie, maar u heeft er toch al een jaar profijt van gehad, is beneden alle peil en totaal niet klantvriendelijk. Die indruk wekt de klantenservice in dit geval geheel niet.

De oplossing

De gratis Flow extra blijven ontvangen tot 8 augustus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnonym
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen