Klacht Sanoma: Een aanbieding doen waar je helemaal GEEN gebruik van kunt maken

Marjo Simon

Ik heb op 27 juni van tijdschrift.nl een aanbieding gekregen om DIRECT 4 weken gratis autoweek te lezen via hun app,nadat ik 1 cent had moeten overmaken en de app gedownload had bleek dit helemaal niet te lukken.Heb 1 dag later nogmaals een paar keer geprobeerd en toen de bestelling geanuleerd en de app verwijdert.in augustus word mij opeens 15 euro afgehouden!!!!Heb contact met sanoma opgenomen en het probleem uitgelegd de medewerker zei dat ik een paar dagen had moeten wachten ik heb hem verteld dat in de mail van tijdschrift.nl stond dat ik er DIRECT gebruik van had kunnen maken en dat ik ook nooit een bevestigings mail terug heb gekregen van mijn anulering.mij is toen medegedeeld dat mijn contract geanuleerd zou worden,ook hier kreeg ik geen bevestigings mail van.eind augustus werd er 10,38 afgehouden die ik gelijk terug geboekt heb.nu kreeg ik weer een incasso brief van sanoma dat ik 10,38 moest betalen heb weer contact opgenomen en het probleem weer moeten uitleggen deze medewerkster zei dat ik 3 weken moest betalen omdat ik er gebruik van had gemaakt!!!!Heb deze mevrouw uitgelegd dat ik HELEMAAL NERGENS gebruik van heb kunnen maken en dat ik de bestelling gelijk in juni geanuleerd heb.de medewerkster werd ronduit onbeschoft en zei dat ik dan maar de consequenties moest aanvaren!!!!daarna heb ik contact opgenomen met de klantenservice van tijdschrift.nl en het probleem via de chat aan hun uitgelegd aangezien de aanbiedings mail van hun afkwam en zei zeggen dat hun mij niet kunnen helpen en dat ik maar contact met sanoma moet opnemen!!!

Geen incasso brieven meer sturen en geen geld meer afhouden en mij nooit meer een aanbieding doen

Marjo Simon
    Beste sanoma

Ik heb mijn abonnement al na 1 dag stopgezet en de app weer verwijdert ik heb al 2 keer telefonisch met jullie klantenservice contact gehad en 1 keer via de chat van tijdschrift.nl,ik vind het een slap exuses
    Dat jullie zeggen dat tijdschrift.nl al een lange tijd een storing heeft maar jullie ijskoud geld van mijn rekening afhouden en mij een incasso brief durven te sturen,daarbij is jullie medewerkster bij het laatste contact ronduit onbeschoft geweest,waarom sturen jullie NOOIT een bevestigings mail van het annuleren van mijn app abbo en ook NOOIT een bevestigings mail van mijn contact met jullie klantenservice die ijskoud durft te zeggen mischien is het in mijn spam mail gekomen.

marjo-simon@hotmail.com

Ook een klacht indienen over Sanoma?