Klacht Sanoma: Een ander kan bij Sanoma je abonnement opzeggen of wijzigen en zeer onbeschofde medewerkerbij de kla

A. Vleeschouwer

Mijn DD abonnement is opgezegd door een ander. Toen ik hiervachter kwam, heb ik contact opgenomen met klantenservice van Sanoma. Daar kreeg ik medewerker Kai aan de lijn en hij wilde mij niet verder helpen, het was immers opgezegd. Probeerde hem uitbreiding leggen dat ik het nietbheb op gezegd en dat zij twee abonnementen door elkaar hebben gehaald. Zij dit ook recht moeten zetten. Dat ik hervorm erg kwalijk vind dat een ander zomaar je abonnement kan opzeggen of wijzigen. Kai was klaar met het gesprek, vond dat hij zijn tijd verdeed en hing midden in het gesprek op. Ik vind Sanoma zeer klantonvriendelijkheid en gaat slecht met de persoonsgegevens om van haar klanten.

Mijn abonnentment op de Donald duck behouden zoals deze was. Wij hebben(nog) niet gevraagd deze te stoppen.!

Sanoma
    Geachte mevrouw Wessels,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben inmiddels begrepen dat u met ons contact heeft op Social Media. Wij gaan u daar verder helpen.

Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?