Klacht Sanoma: Een ander kan bij Sanoma je abonnement opzeggen of wijzigen en zeer onbeschofde medewerkerbij de kla

Klachtnummer
# 250443
Gebruiker
A. Vleeschouwer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn DD abonnement is opgezegd door een ander. Toen ik hiervachter kwam, heb ik contact opgenomen met klantenservice van Sanoma. Daar kreeg ik medewerker Kai aan de lijn en hij wilde mij niet verder helpen, het was immers opgezegd. Probeerde hem uitbreiding leggen dat ik het nietbheb op gezegd en dat zij twee abonnementen door elkaar hebben gehaald. Zij dit ook recht moeten zetten. Dat ik hervorm erg kwalijk vind dat een ander zomaar je abonnement kan opzeggen of wijzigen. Kai was klaar met het gesprek, vond dat hij zijn tijd verdeed en hing midden in het gesprek op. Ik vind Sanoma zeer klantonvriendelijkheid en gaat slecht met de persoonsgegevens om van haar klanten.

De oplossing

Mijn abonnentment op de Donald duck behouden zoals deze was. Wij hebben(nog) niet gevraagd deze te stoppen.!

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Wessels,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben inmiddels begrepen dat u met ons contact heeft op Social Media. Wij gaan u daar verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen