Klacht Sanoma: Ellende om je abbonement op te zeggen bij sanoma

CamilleJolie

Wat een ellende om op te kunnen zeggen. Twee weken geleden al iemand gesproken omdat ik mijn abbonement wilde opzeggen, dit kon niet want ik moest zoveel tijd van de te voren bellen dus ik moest deze week nog even terug bellen, bel ik vandaag terug, wordt ik gewoon na 15 min in de wacht te staan opgehangen. Krijg ik na de tweede keer bellen (10 min in de wacht) iemand aan de telefoon die doodleuk zegt dat diegene die ik twee weken terug heb gesproken een nieuw abbonement erin heeft gezet die vanaf 31-03 in gaat en ik vanaf die datum pas kan opzeggen. Hij kon sowieso helemaal niks voor me doen vanwege een systeem fout?! Lekker makkelijk. Hoe vaak moet ik bellen om een abbonement op te zeggen?!

Graag wil ik dat mijn abbonoment per direct opgezegd wordt, en ik hier niet NOG een keer achteraan moet bellen. Graag en reactie en bevestiging dat dit echt gedaan is.

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

CamilleJolie
    Nog steeds geen reactie mogen ontvangen van sanoma?!
    Sanoma
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Sanoma?