Opgelost door Sanoma: geen bevestiging opzegging abonnement Ouders van Nu

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142990
Gebruiker
nooij
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een lange wachttijd heb ik telefonisch mijn abonnement Ouders van Nu, telefonisch, opgezegd. Ik zou per direct een bevestiging van deze opzegging per email ontvangen. Helaas tot op heden niets ontvangen. Daar de jaartermijn van het abonnement bijna daar os, trek ik aan de bel. Graag ontvang ik een bevestiging van mijn opzegging!

De oplossing

Ik ontvang graag zsm een bevestiging van mijn opzegging

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Nooij,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen bevestiging heeft ontvangen.

    Helaas blijkt er op dit moment een technische storing met het versturen van de bevestigingen. Zodra deze is verholpen, krijgt u deze alsnog toegezonden. Wij zien in onze gegevens dat het abonnement is opgezegd per editie 01-2016. Deze ontvangt u aanstaande zaterdag.

    Wij wensen u nog veel leesplezier toe met de laatste editie van uw abonnement.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  2. Auteur
    nooij
    Datum
    Dank u vriendelijk voor de spoedige verklaring en bevestiging

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen