Klacht Sanoma: Geen doorlopende incasso zonder schriftelijke toestemming!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291124
Gebruiker
G.J.M. Frankhuizen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Zonder toestemming of opdracht daartoe via doorlopende incasso een bedrag van E.7,13 per maand innen voor Libelle puzzel. Betaal altijd via acceptgiro per kwartaal de Libelle. Wanneer Sanoma overgaat tot automatische incasso en geen acceptgiro's meer stuurt, dan dient dit bedrijf dit via een brief of id kenbaar te maken. Nu wordt zonder voorafgaande toestemming een maandelijks bedrag afgeschreven. Hierover gebeld met klantenservice Libelle, waarbij allerlei goedkopere aanbiedingen werden gedaan. Maar daar vroeg ik niet om! Sanoma moet niet zonder toestemming bedragen gaan innen!
Ik heb het bedrag van E 7,13 ook direct laten storneren door de bank!

De oplossing

Een brief of mail sturen aan de abonnees of er automatisch geincasseerd mag worden en of je gebruik wil maken van Libelle puzzel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J.M. Frankhuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen