Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Sanoma: Geen doorlopende incasso zonder schriftelijke toestemming!
Details
De klacht
Zonder toestemming of opdracht daartoe via doorlopende incasso een bedrag van E.7,13 per maand innen voor Libelle puzzel. Betaal altijd via acceptgiro per kwartaal de Libelle. Wanneer Sanoma overgaat tot automatische incasso en geen acceptgiro's meer stuurt, dan dient dit bedrijf dit via een brief of id kenbaar te maken. Nu wordt zonder voorafgaande toestemming een maandelijks bedrag afgeschreven. Hierover gebeld met klantenservice Libelle, waarbij allerlei goedkopere aanbiedingen werden gedaan. Maar daar vroeg ik niet om! Sanoma moet niet zonder toestemming bedragen gaan innen!
Ik heb het bedrag van E 7,13 ook direct laten storneren door de bank!
De oplossing
Een brief of mail sturen aan de abonnees of er automatisch geincasseerd mag worden en of je gebruik wil maken van Libelle puzzel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.