Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sanoma: Geen goede klachtafhandeling!
Details
Klacht
In september 2016 mijn Abonnement telefonisch opgezegd, dit kon niet direct maar wel per mei 2017. Helemaal prima.Begin deze maand maar weer contact opgenomen omdat ik de tijdschriften gewoon bleef ontvangen en er ook abonnementsgeld geïnd werd. Met opnieuw als reactie dat ze mijn Abonnement hebben stopgezet. Toch betaal ik nog steeds gewoon door, dus maar weer een berichtje gedaan met het verzoek dat teveel betaalde geld terug wil. Dit is nog steeds in behandeling..?!.
En nu zie ik tot mijn grote verbazing dat er vandaag weer abonnementsgeld geïnd is. Ik heb het gevoel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen door Sanoma, ook vind ik het niet netjes dat je continue zelf erachter aan moet gaan.
Gewenste oplossing
- Dat mijn Abonnement nu ECHT stopgezet wordt.- Een tegemoetkoming voor alle moeite.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.