Opgelost door Sanoma: geen reactie op opzegging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 129468
Gebruiker
K. de V
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betreft abonnement EH&I.
Op 1 sept een nieuw abonnement afgesloten, op 3 sept gebruik gemaakt van mijn wettelijk herroepingsrecht. Ontvangstbevestiging gehad van Sanoma hiervan met daarbij de toezegging reactie binnen 2/3 werkdagen te krijgen echter geen reactie. Op 11 sept via klachtenformulier wederom aandacht gevraagd voor mijn opzegging.
Wederom tot op heden geen enkele schriftelijke reactie ontvangen van Sanoma en ook nog geen restitutie van het door mij betaalde bedrag van € 25,-.

De oplossing

Terugbetaling van de door mij € 25,-.

3 reacties

  1. Auteur
    K. de V
    Datum
    Vandaag de 25 euro terug ontvangen op een ander rekeningnummer dan waarvan het betaald was zonder enige communicatie vanuit Sanoma.
  2. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw de Veth,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij zien in onze gegevens dat de Eigen Huis en Interieur nog gestorneerd kon worden. Omdat dit het geval is, en er geen spraken is van een opzegging, wordt er geen bevestiging toegezonden maar alleen het bedrag gerestitueerd.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  3. Auteur
    K. de V
    Datum
    Het zou toch wel prettig zijn als Sanoma met de klant zou communiceren, dan weet men maar men aan toe is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. de V
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen