Opgelost door Sanoma: geen reactie op opzegging abonnement

Betreft abonnement EH&I.
Op 1 sept een nieuw abonnement afgesloten, op 3 sept gebruik gemaakt van mijn wettelijk herroepingsrecht. Ontvangstbevestiging gehad van Sanoma hiervan met daarbij de toezegging reactie binnen 2/3 werkdagen te krijgen echter geen reactie. Op 11 sept via klachtenformulier wederom aandacht gevraagd voor mijn opzegging.
Wederom tot op heden geen enkele schriftelijke reactie ontvangen van Sanoma en ook nog geen restitutie van het door mij betaalde bedrag van € 25,-.

Terugbetaling van de door mij € 25,-.

K. de V
    Vandaag de 25 euro terug ontvangen op een ander rekeningnummer dan waarvan het betaald was zonder enige communicatie vanuit Sanoma.
    Sanoma
    Geachte mevrouw de Veth,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zien in onze gegevens dat de Eigen Huis en Interieur nog gestorneerd kon worden. Omdat dit het geval is, en er geen spraken is van een opzegging, wordt er geen bevestiging toegezonden maar alleen het bedrag gerestitueerd.

Excuses voor het ongemak.

Sanoma Webcare Team
    K. de V
    Het zou toch wel prettig zijn als Sanoma met de klant zou communiceren, dan weet men maar men aan toe is.

K. de V

Ook een klacht indienen over Sanoma?