Opgelost door Sanoma: Geen respons op mails en klacht, geen korting (voordeelpas)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121934
Gebruiker
Sabine
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 15-6 heb ik via de website van de voordeelpas de disney boekenclub aangevraagd voor een periode van 6 maanden. Hier zou een korting op zitten, maar na ontvangst van het eerste pakket is deze korting nergens terug te vinden. Inmiddels heb ik hierover al 4 mails gestuurd, op 2-7, 11-7, 21-7 en 29-7. Maar Sanoma reageert gewoon helemaal niet! Je ontvangt overigens wel een uitnodiging om te beoordelen hoe je het contact met hun hebt ervaren terwijl er geen contact is geweest.

De oplossing

Graag ontvang ik alsnog een antwoord op mijn mails, waarin duidelijk wordt vermeld hoe de korting wordt verrekend.

5 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Marchee,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    We kunnen het ons voorstellen dat het vervelend is dat u geen reactie heeft gekregen op uw vraag. Naar aanleiding van uw mails zijn onze collega's nog aan het uitzoeken hoe het kan dat de korting niet juist berekend lijkt. Onze excuses dat u hier niet van op de hoogte bent gebracht.

    Zodra we meer weten komen we hier zo spoedig mogelijk op terug bij u.

    Vriendelijke groet,

    Webcare team Sanoma
  2. Auteur
    Sabine
    Datum
    Misschien een tip voor de toekomst, om de klant dan ook even netjes op de hoogte te stellen dat er aan gewerkt wordt. Zo weet de klant ook waar hij/zij aan toe is.
    Inmiddels zijn we ruim een maand verder dus zou je toch verwachten dat het onderhand wel een keer uitgezocht is.
  3. Auteur
    Sabine
    Datum
    Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen over de korting die je zou krijgen via de voordeelpas.
  4. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Marchee,

    Helaas moeten wij mededelen dat de aanbieding zoals deze op de website van de VoordeelPas stond niet langer actief was, en van de website verwijderd had moeten worden. Dit is de reden dat er een abonnement met een onjuiste prijs is ingevoerd. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Ter compensatie van het ongemak willen wij u een gratis abonnement van 3 boekjes aanbieden. Vervolgens kunt u eventueel een nieuw abonnement aanvragen. Wij vernemen graag of u akkoord gaat met dit voorstel.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  5. Auteur
    Sabine
    Datum
    De oplossing die uiteindelijk wordt geboden is een mooie compensatie. Het heeft alleen helaas wel heel lang moeten duren voor er een antwoord/oplossing geboden werd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen