Opgelost door Sanoma: geen verwerking van geplaatste bestelling

heufski

Eind vorig jaar middeldls tijdschriftenbon 2 abonnementen afgesloten en bij te betalen bedrag overgemaakt. Echter bleek de bestelling niet doorgekomen zijn, maar de betaling via ideal is wel afgeschreven. Ontelbare keren gebeld en gemaild. Printscreen van de afschrijving gestuurd. Van kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk geen antwoord meer gehad en ook geen geld terugekregen. Ik loop tegen een blinde muur en krijg maar geen antwoord.
Onvrienfelijke klantenservice die je geen stap verder helpt. Inmiddels 2 maanden verder en het blijft ondanks vele pogingen tot contact stil. Ik heb geen idee meer hoe ik mijn geld terug krijg.

Graag ontvang ik mijn geld terug.

Geachte mevrouw Heuver,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u uw klacht uitlegt.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Uiteraard helpen wij u graag verder. Kunt u aan ons doorgeven om welke tijdschriftenbonnen het gaat? Heeft u wellicht voor ons hiervan nog een code?

Wij kijken uit naar uw reactie.

heufski
    Om welke tijdschriften het gaat heb ik in mij klacht hierboven gemeld. Viva en flair. Bonnummet heb ik ook inmiddels meerdere malen doorgegeven, maar het wordt niet gevonden. De bestelling is niet doorgekomen, heb ik eerder te horen gekregen van jullie, maar het geld dat ik bij moest betalen dus wel. De code is 4067166936.
    Geachte mevrouw Heuver,

Helaas kunnen we op het opgegeven adres, Grijpestijn 47, geen gegevens vinden en geen notities van eerder contact. We willen graag weten met wat voor tijdschriftenbon u de Viva en Flair hebt aangevraagd. Er bestaan namelijk veel verschillende soorten.

We helpen u graag verder maar hebben dan wat meer informatie nodig hierover.

heufski
    Het is grijpestijnhof 47. En dat u geen notities kunt vinden daar kan ik bijzonder weinig mee. Ik heb ontelbare malen gebeld en gemaild. En ik hoef geen tijdschriften meer van u. Ik wil mijn geld teruh dat ik moest bijbetalen. Ik moest meerdere malen per mail printscreen sturen van de afschrijving en dat heb ik ook gedaan. En nooit iets op teruggehoord. Oh ja, 1 keer nog wel dat jullie een mailachterstand van maanden hebben. Dus wellicht goed zoeken in de mail helpt.

heufski
    En het was met de tijdschriftenbon.nl
    Geachte mevrouw Heuver,

Bedankt voor het doorgeven. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de desbetreffende afdeling en laten u zo snel mogelijk meer weten.

Geachte mevrouw Heuver,

Het bedrag van de bijbetaling is reeds aan u gerestitueerd en uw code kunt u opnieuw verzilveren. Het spijt ons te vernemen dat dit niet eerder aan u is gemeld.

Wij wensen u alvast veel leesplezier toe!

heufski
    Prima afhandeling via klachtenkompas. Het had alleen veel irritaties en moeite gekost als het niet zo ver had moeten komen.

heufski

Ook een klacht indienen over Sanoma?