Klacht Sanoma: Ik krijg onterecht een factuur terwijl er wat anders is afgesproken en nu heeft het met hun systeem

Ambtenaar

Ik krijg onterecht een factuur terwijl er wat anders is afgesproken en nu heeft het met hun systeem te maken, waarvan de klant nu de dupe is.

Graag de factuur crediteren. Ik heb nu een rekening gehad voor 2 Veronica bladen 7,40 euro, dat is meer dan wat ze in de winkel vragen.

Ambtenaar
Jullie maken fouten en geven aan omdat er nog editie geleverd moet worden, editie 34 moet ik alsnog betalen terwijl ik duidelijk al heb aangegeven dat ik niks meer van jullie wil. Ik heb alles stop gezet, omdat jullie klanten voor de gek houden. Contract verlengen, afspreken 5 euro per maand en dan schrijven jullie opeens 26,93 euro af. Natuurlijk ga ik dat stoneren, want dat heb ik niet met jullie afgesproken. Graag huidige factuur crediteren en jullie hoeven editie 34 niet te verzenden. Ik hoef niks meer van jullie a.u.b.

Ook een klacht indienen over Sanoma?