Klacht Sanoma: Ik krijg onterecht een factuur terwijl er wat anders is afgesproken en nu heeft het met hun systeem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383920
Gebruiker
Ambtenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg onterecht een factuur terwijl er wat anders is afgesproken en nu heeft het met hun systeem te maken, waarvan de klant nu de dupe is.

De oplossing

Graag de factuur crediteren. Ik heb nu een rekening gehad voor 2 Veronica bladen 7,40 euro, dat is meer dan wat ze in de winkel vragen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ambtenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jullie maken fouten en geven aan omdat er nog editie geleverd moet worden, editie 34 moet ik alsnog betalen terwijl ik duidelijk al heb aangegeven dat ik niks meer van jullie wil. Ik heb alles stop gezet, omdat jullie klanten voor de gek houden. Contract verlengen, afspreken 5 euro per maand en dan schrijven jullie opeens 26,93 euro af. Natuurlijk ga ik dat stoneren, want dat heb ik niet met jullie afgesproken. Graag huidige factuur crediteren en jullie hoeven editie 34 niet te verzenden. Ik hoef niks meer van jullie a.u.b.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen