Opgelost door Sanoma: Ik ontvang sommige tijdschriften niet van tijdschrift.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132478
Gebruiker
Gonnie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze klacht nu in twee weken 6 keer gemeld bij tijdschrift.nl, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb een digitaal abonnement, met daarin Margriet, Story, Libelle, Viva en Flair, en ik ontvang de Margriet en Story niet meer sinds twee weken. De rest wel en ook de Hoefslag kreeg ik. Ik wil een reactie.

De oplossing

Reageren en daarna de tijdschriften die ik niet gehad heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw de Boer,

    Wat vervelend dat u sommige tijdschriften niet ontvangt. Graag ontvangen wij uw emailadres. Wij kunnen dan de missende edities aan uw account toevoegen.

    Helaas hebben we bij tijdschrift.nl achter de schermen wat problemen, waardoor het toevoegen van de edities afgelopen twee weken bij veel klanten niet goed is gegaan. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen.

    U kunt uw emailadres doorgeven via mail: webcare.nl@sanoma.com

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team sanoma
  2. Auteur
    Gonnie
    Datum
    Dit antwoord vind ik erg prettig. Ik had vandaag ook een reactie van de standaard klantenservice, dat was een standaard reactie, zonder te refereren aan mijn zes mails en zonder excuus daarvoor. Dat irriteert. Dit antwoord is veel fijner. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gonnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen