Opgelost door Sanoma: Ik ontvang sommige tijdschriften niet van tijdschrift.nl

Gonnie

Ik heb deze klacht nu in twee weken 6 keer gemeld bij tijdschrift.nl, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb een digitaal abonnement, met daarin Margriet, Story, Libelle, Viva en Flair, en ik ontvang de Margriet en Story niet meer sinds twee weken. De rest wel en ook de Hoefslag kreeg ik. Ik wil een reactie.

Reageren en daarna de tijdschriften die ik niet gehad heb.

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanoma
    Geachte mevrouw de Boer,

Wat vervelend dat u sommige tijdschriften niet ontvangt. Graag ontvangen wij uw emailadres. Wij kunnen dan de missende edities aan uw account toevoegen.

Helaas hebben we bij tijdschrift.nl achter de schermen wat problemen, waardoor het toevoegen van de edities afgelopen twee weken bij veel klanten niet goed is gegaan. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen.

U kunt uw emailadres doorgeven via mail: webcare.nl@sanoma.com

Webcare Team sanoma
    Gonnie
    Dit antwoord vind ik erg prettig. Ik had vandaag ook een reactie van de standaard klantenservice, dat was een standaard reactie, zonder te refereren aan mijn zes mails en zonder excuus daarvoor. Dat irriteert. Dit antwoord is veel fijner. Bedankt!

Gonnie

Ook een klacht indienen over Sanoma?