Klacht Sanoma: Ik word niet geholpen!!

Goedemiddag,

Bij deze wil ik mijn woede/verdriet van me afschrijven omdat ik zóveel tijd en energie in Sanoma heb gestoken en geen steek verder kom. U kunt mijn verhaal (en de vele telefoontjes) als het goed is teruglezen in de historie van alle belgesprekken.
Héél lang verhaal iets korter: Gisterenochtend belde ik omdat de kortingscode (uit de Tina) niet werkte, ik kreeg een nieuwe code en toen werd mij toegezegd door meneer R. (voorletter) dat ik 3 kaartjes kon kopen voor € 23,00 per stuk. Ook deze code werkte niet. Ik heb gisteren heel veel telefoontjes naar Sanoma gepleegd en ook naar Ticketcounter maar die konden mij ook niet helpen. Gisterenmiddag sprak ik met **** van Sanoma die naar mijn weten zeer behulpzaam was en ook zij zegde mij toe dat ik 3 kaartjes voor € 23,00 kon kopen. Ik hoefde mij geen zorgen te maken dat die kaartjes er niet meer zouden zijn en zij zou deze kwestie overdragen aan ****.
****en ****s leidinggevende waren volledig op de hoogte dus vandaag (8 mei) zou ik meer horen omdat ****per vandaag met vakantie is.
Vandaag ****gebeld maar hij wist helemaal van niets.
Toen kwam ik uit bij ****die mij ook weer heel graag wilde helpen en na 4 x in de wacht te zijn gezet omdat hij overleg pleegde met leidinggevende ***, moest ik maar naar Ticketcounter bellen. Ik zei dat dat geen zin had. Waarom zouden ze me vandaag wel ineens kunnen helpen?? En inderdaag mevrouw ***** van Ticketcounter kon mij niet helpen. Wel zou zij contact opnemen met ****van Sanoma (haar contactpersoon) omdat dit een speciale kwestie is.
Ik had gewild dat dit vandaag opgelost kon worden maar dat gaat weer niet lukken vrees ik. Ik zit hier wel met twee 13-jarige meisjes die maar wachten op antwoord. Ik lees nu op een andere site dat erg veel mensen last hebben van de ondeskundigheid van de klantenservice. De één zegt dit, de ander dat. En er worden dingen beloofd die helemaal niet waar zijn en ik krijg aardige woorden dat alles goed komt maar vervolgens gebeurt er niets!

Ik wil alleen maar dat IEMAND mij een link stuurt waar ik kan betalen. Of om twee dagen bellen (lees: ellende) goed te maken: 2 kaarten kopen en 1 kaart gratis? Het kán niet zo zijn dat jullie zo met jullie klanten omgaan. Super frustrerend dit! 😩

Uw antwoord zie ik graag tegemoet.

Mvg

Doen wat ze me beloofd hebben of een tegemoetkoming op hun manier.

Goedenavond,
    Kan er iemand van Sanoma reageren?
    Alvast bedankt!
    Goedenavond,
    Kan er iemand van Sanoma reageren?
    Alvast bedankt!

Tinafestival
Er is helemaal geen oplossing aangeboden. Mijn mail wordt niet goed gelezen en bovendien krijg ik allerlei verschillende antwoorden van verschillende mensen van Sanoma zolang ik hier al mee bezig ben. Ik heb gebeld naar ticketcounter op advies van Sanoma omdat Sanoma mij beloofde dat ik kaartjes kan kopen voor € 23,-. De code die ik gekregen heb werkte niet. Komt allemaal van Sanoma uit niet van ticketcounter. De link die vermeld staat in het antwoord van Sanoma gaat over kaartjes van 2018!!! En als het laatste punt: ik kregen vorige week een mail dat er maandag contact met mij zou worden opgenomen, gisteren dus. Dat is ook weer niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over Sanoma?