Opgelost door Sanoma: Incasso ondanks opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322232
Gebruiker
Mondria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag,

Ik heb op zondag 27augustus online een abbonnement afgesloten. Flair, 5 nummers voor 9,95 euro. Toen ik in de bevestigingsmail zag staan "Automatisch verlengd" heb ik het abbonnement gelijk online stop gezet zodat het niet automatisch verlengd zou worden. In beeld stond "wij hebben je opzegging met succes ontvangen" ik heb hier een sreenshot van bewaard. Vervolgens zie ik vandaag een incasso klaar staan van € 46,50 voor een verlenging voor heel 2018. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb mijn vraag aan jullie via chat gesteld maar kreeg geen oplossing. Ik zou dit graag opgelost zien.

De oplossing

Geen verlenging na 5nummers en geen afschrijving voor de kosten van de verlenging.

1 reactie

  1. Auteur
    Mondria
    Datum
    Heel fijn! Bedankt voor de goede en snelle oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mondria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen