Klacht Sanoma: Incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305639
Gebruiker
Terrible evil
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op 7 maart 2018 heb ik een e-mail verstuurd met een mededeling er in.
Waarom, omdat ze aangeven , dat het Veronica magazine verleng wordt. Een abonnement van 13 x heb ik aangevraagd en niet voor meer.
Op deze e-mail ( ik weet allang dat ze er niet op reageren, omdat dit niet de eerste keer is, dat ik op e-mails geen antwoordt krijg ) heb ik dus gewoon geen antwoordt gekregen. het is nu bijna juni.
Nu proberen ze toch het bedrag voor een abonnement van mijn rekening te halen, dit is dus geblokkeerd. Hoe halen ze het in hun hoofd.

De oplossing

E-mails lezen en er op reageren.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Terrible evil
    Datum

    Onderstaand is verzonden
    Verzonden: woensdag 7 maart 2018 12:59
    Aan: info@service.sanoma.nl
    Onderwerp: Re: Welkom bij Veronica Magazine

    Geachte heer, mevrouw,

    Nu ik weet niet hoe , u er bij komt, dat dit automatisch verlengd wordt, wat dus niet het geval is.

    13 nummers is 13 nummers, en niet meer.

    Met vriendelijke groet,

    A Panken
    En opzegging, nu het was voor 1 kwartaal Veronica Magazine, en dat zijn 13 nummers en niet meer.
    Jullie maken er maar gelijk van
    Veronica Magazine
    13 nummers voor 15,95 euro
    Automatisch verlengd.
    Dus heb ik nog recht op 2 Veronica magazine`s

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terrible evil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Omdat wat ze schrijven niet klopt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen