Klacht Sanoma: ipv 4 3 nummers Nouveau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434865
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind feb mijn moeder een cadeau-abonnement gegeven op de Nouveau. 4 nummers voor 22 euro. Tot nu toe heeft ze alleen het nummer van maart ontvangen. Dus gebeld met de klantenservice. Zij sturen het nummer na en vertelde gelijk dat ze 28 april het laatste nummer krijgt. Nummer 2 en 3 zijn gecombineerd, doen ze vaker. Heel slim. Ipv van 4 nummer krijgt mijn moeder 3 nummers en ik dacht dat ik een leuk kado gaf. SCHANDALIG!!!!Op de site van Sanoma hebben ze de klachtenpagina goed verstopt, nog steeds niet gevonden.

De oplossing

Ik wil ontvangen waarvoor ik betaald heb, 4 nummers! Dus ook mei.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Dit is simpelweg oplichting. Je verkoopt 4 nummers maar levert er 3.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen