Opgelost door Sanoma: Klantenservice Libelle

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120220
Gebruiker
A. Smits
Datum
2 reacties

Details

De klacht

November/december 2013 een jaarabonnement op de Libelle aangegaan, als beloning kregen wij een Senseo koffiezetapparaat, met 2 jaar garantie. Aangezien we nog een goed werkend Senseo-apparaat hadden, hebben wij pas mei 2015 het Senseo-apparaat in gebruik genomen. Na enige tijd constateerden wij dat er een fabrieksfoutje aan het apparaat was en hebben we contact opgenomen met Phillips. Aan de hand van het serienummer constateerden deze ook dat er inderdaad nog garantie op het apparaat zat. Ze hebben een label (een week geldig) doorgestuurd om het apparaat naar hun toe te zenden. Het enige wat Phillips verlangde was een bewijs van aankoop of een bewijs van de Libelle wanneer we dit apparaat van hun hadden gekregen (dus november/december 2013). Gisteren 23 juli 2015 heeft mijn vrouw de Libelle opgebeld en gevraagd of zo'n "aankoopbewijs" kon worden doorgestuurd. Binnen 24 uur zouden wij dit bewijs ontvangen. Dus niet!! Wel een nieuw abonnement op de Libelle. Toezegging wordt ontkend.

De oplossing

Wij willen dat Sanoma binnen de gestelde termijn (een week) van Phillips, een bewijs toezend dat wij het Senseo-apparaat in november/december 2013 van de Libelle hebben gekregen en dat het dus nog geen twee jaren oud is. Tevens willen we, bij deze, ook geen nieuw abonnement aangesmeerd krijgen op de Libelle vanwege hun slechte klantenservice.
Het moet toch mogelijk zijn een soort "aankoopbewijs" via de mail toe te zenden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste heer/mevrouw Smits,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Allereerst onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Wij helpen u graag verder maar zien in onze gegevens dat het garantiebewijs vandaag voor u is aangevraagd door onze collega. Binnen vijf werkdagen kunt u deze thuis op de mat verwachten. Het is helaas niet mogelijk om deze per mail te versturen.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  2. Auteur
    A. Smits
    Datum
    Uiteindelijk is onze klacht op een correcte manier afgehandeld. Jammer dat de klantenservice van de Libelle dit niet meteen op de juiste manier kon doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen