Opgelost door Sanoma: Klantenservice Libelle

# 120220
A. Smits

November/december 2013 een jaarabonnement op de Libelle aangegaan, als beloning kregen wij een Senseo koffiezetapparaat, met 2 jaar garantie. Aangezien we nog een goed werkend Senseo-apparaat hadden, hebben wij pas mei 2015 het Senseo-apparaat in gebruik genomen. Na enige tijd constateerden wij dat er een fabrieksfoutje aan het apparaat was en hebben we contact opgenomen met Phillips. Aan de hand van het serienummer constateerden deze ook dat er inderdaad nog garantie op het apparaat zat. Ze hebben een label (een week geldig) doorgestuurd om het apparaat naar hun toe te zenden. Het enige wat Phillips verlangde was een bewijs van aankoop of een bewijs van de Libelle wanneer we dit apparaat van hun hadden gekregen (dus november/december 2013). Gisteren 23 juli 2015 heeft mijn vrouw de Libelle opgebeld en gevraagd of zo'n "aankoopbewijs" kon worden doorgestuurd. Binnen 24 uur zouden wij dit bewijs ontvangen. Dus niet!! Wel een nieuw abonnement op de Libelle. Toezegging wordt ontkend.

Wij willen dat Sanoma binnen de gestelde termijn (een week) van Phillips, een bewijs toezend dat wij het Senseo-apparaat in november/december 2013 van de Libelle hebben gekregen en dat het dus nog geen twee jaren oud is. Tevens willen we, bij deze, ook geen nieuw abonnement aangesmeerd krijgen op de Libelle vanwege hun slechte klantenservice.
Het moet toch mogelijk zijn een soort "aankoopbewijs" via de mail toe te zenden!

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanoma
    Beste heer/mevrouw Smits,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Wij helpen u graag verder maar zien in onze gegevens dat het garantiebewijs vandaag voor u is aangevraagd door onze collega. Binnen vijf werkdagen kunt u deze thuis op de mat verwachten. Het is helaas niet mogelijk om deze per mail te versturen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Sanoma Webcare Team
    A. Smits
    Uiteindelijk is onze klacht op een correcte manier afgehandeld. Jammer dat de klantenservice van de Libelle dit niet meteen op de juiste manier kon doen.

A. Smits

Ook een klacht indienen over Sanoma?