Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sanoma: Misleidende reclame
Details
Klacht
Bij de DD zat een folder met een aanbod voor kaarten voor de musical Beauty and the Beast. Het aanbod was: 2e kaartje cadeau en KINDEREN KUNNEN GRATIS NAAR DEZE MUSICAL.Ik probeer kaarten te bestellen maar krijg dan te horen dat kinderen gewoon moeten betalen en dat de tekst op de folder helaas een drukfout was.
Ik vind dat misleiding van u.
De medewerker van de Klantenservice gaf doodleuk aan dat het een foutje was en dat hij er niets aan kon doen. Ik heb gevraagd om iemand te spreken te krijgen die bereid was om mijn klacht serieus in behandeling te nemen, maar daartoe was hij niet bereid. Van service geen sprake, ik werd gewoon afgepoeierd. Niet zeuren, ik heb toch al gezegd dat het een foutje in de tekst was, nou dan. Geen greintje compassie. Zo ga je niet met klanten om, of juist wel?
Ik vind dat als je een belofte doet dat je die dan ook moet nakomen. Helaas houdt u daar een andere opvatting over op na.
Ik zou het op prijs stellen dat u uw aanbod gestand doet.
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat ik mijn 2 kleinkinderen GRATIS mag meenemen naar een voorstelling van Beauty and the Beast. Uw schriftelijk aanbod moet u ook nakomen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.