Klacht Sanoma: Misleiding abonnement

Klachtnummer
# 159263
Gebruiker
Boksum53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Facebook heb ik een proefabonnement van Libelle voor viermaal ingevuld en het zou automatisch stoppen. Nu is er al tweemaal een maandabonnement afgeboekt. Daar ik een maand op vakantie was zag ik dat niet. Het tijdschrift is ook bezorgd. Ik heb er over opgebeld en het antwoord was dat ik mijn rekeningnr. heb opgegeven en daardoor, volgens de servicedeskmedewerker, akkoord gegaan. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en overweeg een klacht bij de Consumentenbond neer te leggen, daar dit wettelijk verboden is.
Rare is dat een nieuwe abonnee nu een tas cadeau krijgt. Op mijn vraag of ik die dan kan krijgen was het antwoord NEE.

De oplossing

Terugdraaien van het abonnement en geld terug. Abonnement heb ik al gestopt.

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte heer Korthof,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw abonnement op Libelle is verlengd.

    Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. U heeft via Facebook een abonnement tot wederopzegging genomen. Dit wordt duidelijk vermeld en tevens aan u bevestigt. U heeft van ons een bevestiging gehad op 07.01.2016. Uw abonnement is met de wettelijke opzegtermijn van één maand opgezegd.

    U heeft gekozen voor deze aanbieding, niet voor de aanbieding met de tas. Helaas kunnen wij daar niks aan veranderen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?