Klacht Sanoma: Misleiding/oplichting abonnement tijdschrift: geen geld terug...wel meer abonnementen met korting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405313
Gebruiker
Marjon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via 123tijdschrift.nl eenmalig 14x Donald Duck op proef besteld/betaald geld overgemaakt via IDeal (Ingenico), wij wilde geen abonnement en vervolgens kom ik er gisteren achter dat er meerdere keren geld van mijn rekening wordt gehaald via Sanoma, waar ik helemaal geen akkoord voor heb gegeven.

Ik heb nu nagelopen of er iets bij staat bij de bestelling. bv. "eenvoudig op te zeggen" zoals de geclaimd wordt, maar dit staat nergens bij vermeld. Ook geen akkoord gegaan met automatische incasso door iets aan te vinken. Zelfs in de bestelling staat het er niet bij dat ik een abonnement aan ga met Sanoma, dus is dit misleiding. 123tijdschrift is van MediaKiosk b.v. en kennelijk ook een onderdeel van Sanoma media.

Als tegemoetkoming krijg ik 1/4 van het geld terug en een half jaar abonnement, welke ik alsnog weer op moet zeggen. Dit is pure oplichting!

De oplossing

Geld terug, 2 kwartalen ruim 80 euro!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen geboden oplossing, kreeg geen geld terug of halfjaar abonnement Donald Duck extra gratis zoals gemeld in het 1e telefoongesprek. Juist kreeg ik weer een nieuw abonnement en de kosten daarvoor. Ben klaar met Sanoma, is niet netjes gegaan. Helaas geen donald duck of andere tijdschriften voor ons!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?