Klacht Sanoma: Na 13 nummers zou het stoppen maar niet dus

Desi-Ding

Maart 2013 telefonisch benaderd en akkoord gegaan voor 13 nummers. Dit zou automatisch stoppen. Helaas blijkt dit anders te zijn. Vorige week acceptgiro voor een nieuw jaar incasso was mislukt, gebeld en opgezegd. Nooit een bevestiging van ingang ontvangen vandaag opnieuw gebeld want er is ook geen bevestiging van opzegging ontvangen, email adres bleek verkeerd te zijn. Kan niet als nog de bevestiging van ingang onvangen. Gevraagd om de voicelog maar voor klantenservice was dit niet te doen en had ook geen idee hoe deze op te vragen en wat hier de wetten en regels voor zijn.

Ik wens de laatste nummer niet te betalen, en als nog een bevestiging van ingangsdatum en de voicelog te ontvangen.

Sanoma
    Geachte heer Van der Werf,Helaas is het voor ons niet mogelijk om gesprekken van een jaar geleden nog op te vragen. Uw abonnement is op 26.03.2014 opgezegd per de wettelijke opzegtermijn van 1 maand.Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
    Desi-Ding
    Volgens mijn horen de voicelogs gewoon bewaard te worden en horen deze opvraagbaar te zijn voor de consument mij een onenigheid. Maar goed dan zou ik graag de bevestiging ontvangen van wanneer het abonnement is ingegaan dit is rond 23 maart 2013 geweest en een bevestiging van opzegging rond 26 maart 2014 want deze beide heb ik ook niet gehad tot die tijd ga ik niet over tot betalen. En daarbij is mijn gister nog telefonisch verteld dat het abonnement per 22 maart 2014 is opgezegd.
    Sanoma
    Geachte heer Van der Werf,Wij hebben de welkomstbevestiging uit 2013 en de opzegbevestiging van 26.03.2014 opnieuw verzonden. Deze kunt u binnen 3 a 5 werkdagen via de post verwachten. Uw abonnement is inderdaad opgezegd per 2014-04 die op 22.03.2014 is verschenen.Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?