Klacht Sanoma: Niet nakomen aanbieding

mkalkhov

Doordat mijn Donald Duck Extra abonnement afliep heeft Sanoma mij op 17 mei een e-mail gestuurd met als onderwerp Marcel, je gaat Duckstad toch niet verlaten?
in de tekst stond letterlijk; Misschien houden we je met dit speciale aanbod wat langer bij ons, dat zou leuk zijn. Wat denk je van: Een jaar (15x) voor € 13,17 per halfjaar, hierna de button Ja, ik blijf toch!

Omdat dit een mooi aanbod is heb ik 20 mei op de button gedrukt om het abonnement met een jaar te verlengen
Vervolgens heb ik de door Sanoma ingevulde factuur ad € 13,17 met behulp van Ideal betaald
Sanoma heeft mijn betaling geaccepteerd
Sanoma heeft mij uit naam van magazine.nl op 20 mei een orderbevestiging gestuurd met daarbij de tekst;
Bedankt voor je bestelling bij Magazine.nl. We hopen dat je ontzettend gaat genieten van je tijdschrift!

Op mijn scherm kreeg ik nog een orderbevestiging met de mededeling dat het eerste nummer op 1 juni in de bus zou vallen

Op 20 mei jl. heb ik u gebeld met het verzoek het abonnement 1 maand later in te laten gaan omdat ik het 1 juni nummer nog in mijn vorige abonnement valt, dit was volgens Mw. M.T. geen probleem.
Nadat Mw. dit voor mij geregeld had begon het mij te duizelen, Mw. wilde en passant mijn gewone Donald Duck ook verlengen, evt gekoppeld aan mijn Donald Duck extra, Mw. kon de DD extra aanbieding niet vinden, ik heb Mw. een screendump van de aanbieding gestuurd, Mw. zag dat het klopte, en ging verder zoeken, Mw. moest haar manager raadplegen etc. etc. maar het zou allemaal in orde komen en ik zou nog teruggebeld of gemaild worden.
Na dit verwarrende maar wel vriendelijke telefoongesprek heb ik niets meer vernomen en ik ging er van uit dat alles nu geregeld was

25 mei wordt betaald abonnement teruggestort op ING rekening

Mail gestuurd:
Ik zie dat u op 24 mei jl. het door mij overgemaakte abonnement ad € 13,17 zonder dat ik hierom heb gevraagd heeft terug geboekt, ik ga hiermee niet akkoord.
Bij deze verzoek ik u dan ook om de Donald Duck Extra 1 jaar lang te leveren zoals door u is aangeboden ad. 2x een halfjaarlijkse betaling van € 13,17 e.e.a. zoals overeengekomen.

Leesbevestiging van Sanoma ontvangen, daarna nooit meer iets gehoord

Alles zwart op wit en bewaard

Sanoma moet leveren wat ze hebben aangeboden niets meer en niets minder

Zonder overleg het betaalde abonnementsgeld terugboeken is natuurlijk helemaal ongehoord.

Bijlagen

mkalkhov
    Sanoma laat niet van zich horen!

Ontzettend kinderachtig om zo met klanten om te gaan, ging om slechts 2x € 6,-- waar Sanoma zich heeft vergist

mkalkhov
Volgens mij heeft u het nog steeds niet begrepen! De aanbieding was de Donald Duck Extra 1 jaar lang te leveren zoals door u is aangeboden ad. 2x een halfjaarlijkse betaling van € 13,17 e.e.a. zoals overeengekomen. Dit lijkt in de verste verte niet op het voorstel wat u zojuist heeft gedaan Voor de zoveelste keer verzoek ik u om u aan de aanbieding te houden, waar u zo ontzettend slordig mee om bent gegaan . U mag mij ook een factuur sturen ad € 26,34 (conform uw aanbieding) die ik dan in 1 keer zal betalen zodat we van het gezeur af zijn

Ook een klacht indienen over Sanoma?