Opgelost door Sanoma: Niet ontvangen van specials behorend bij tablet actie Libelle

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68108
Gebruiker
Yvonne
Datum
4 reacties

Details

Klacht

In juni van dit jaar ben ik overgestapt van een abonnement op Margriet na de Libelle.
Er was een mooie tablet actie, een jaar lang de libelle en 6 specials enz.
Ik heb inmiddels een keer of 5 contact gehad met Sanoma want echt alles ging mis. Ik moest zelf bellen om een factuur en kreeg als beloning een aanmaning en moest adm.kosten betalen. Dit is inmiddels opgelost! Maar heeft meerdere telefoontjes gekost. Het teveel betaalde bedrag is teruggestort. Toen ontstond het volgende probleem - ik ontvang geen specials. Een medewerkster van Sanoma beloofde dit weken geleden bij de afd. Marketing en Communicatie te beleggen en mij per e-mail te berichten waar dit misgaat, want gaf zij aan dat ik recht had op de 6 specials. Dit is inmiddels weken geleden, mijn abonnement is opgezegd, daar heb ik netjes een bevestiging van gehad, maar men neemt niet de moeite om mij te berichten waarom ik de special niet ontvang. Hopelijk biedt dit dan de oplossing!

Gewenste oplossing

Zoals het abonnement beloofd zou ik graag de specials alsnog ontvangen. En excuses voor al deze rompslomp zou ik ook erg waarderen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Groenevelt, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken maar wij hebben uw voicemail ingesproken. Graag horen wij of dit bericht u in goede orde heeft bereikt. Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
  2. Auteur
    Yvonne
    Datum
    De oplossing is fantastisch een half jaar de boekendienst en een jaar lang specials! Terwijl het mij alleen om die 6 specials was te doen. Alleen zie ik nu op tijdschrift.nl dat daar mijn abonnement nu al is afgesloten terwijl ik pas in mei 2015 het laatste nummer ontvang! Dit hoort toch gewoon bij een nog lopend abonnement. Vooralsnog loopt die nog gewoon dus ik ga ervan uit dat deze weer geacriveerd wordt.
  3. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Groenevelt,Fijn dat u tevreden bent over onze oplossing. Uit onze gegevens blijkt dat uw LIbelle abonnement is gekoppeld aan uw emailadres yvonnegroenevelt@gmail.com. Dit abonnement is opgzegd per mei 2015, u ontvangt tot die tijd de Libelle ook digitaal. Indien u verder nog vragen heeft vernemen wij dit uiteraard graag,Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
  4. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Jammer dat het op deze manier moest, maar de klacht is zeer tot mijn tevredenheid opgelost. En bij deze is de gehele kwestie afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen