Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Sanoma: Niet ontvangen van specials behorend bij tablet actie Libelle
Details
Klacht
In juni van dit jaar ben ik overgestapt van een abonnement op Margriet na de Libelle.Er was een mooie tablet actie, een jaar lang de libelle en 6 specials enz.
Ik heb inmiddels een keer of 5 contact gehad met Sanoma want echt alles ging mis. Ik moest zelf bellen om een factuur en kreeg als beloning een aanmaning en moest adm.kosten betalen. Dit is inmiddels opgelost! Maar heeft meerdere telefoontjes gekost. Het teveel betaalde bedrag is teruggestort. Toen ontstond het volgende probleem - ik ontvang geen specials. Een medewerkster van Sanoma beloofde dit weken geleden bij de afd. Marketing en Communicatie te beleggen en mij per e-mail te berichten waar dit misgaat, want gaf zij aan dat ik recht had op de 6 specials. Dit is inmiddels weken geleden, mijn abonnement is opgezegd, daar heb ik netjes een bevestiging van gehad, maar men neemt niet de moeite om mij te berichten waarom ik de special niet ontvang. Hopelijk biedt dit dan de oplossing!
Gewenste oplossing
Zoals het abonnement beloofd zou ik graag de specials alsnog ontvangen. En excuses voor al deze rompslomp zou ik ook erg waarderen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.