Klacht Sanoma: Nooit boejes ontvangen, nu al voor de 3e keer een rekening heb het in 2018 al opgezegd schriftelijk.

Defenie.

Toen ik in verwachting was, is mij een mooi abonnement van ouders van nu aangepraat, met EENMALIGE kosten. Nooit boekjes ontvangen, het bedrag wel betaald!!!
Ik heb toen des tijds al een brief gestuurd met opzegging.. toen twee maanden later kreeg ik weer een acceptgiro??? Ik heb toen gebeld ik moest het te schandalig voor woorden ook nog betalen hoewel ik mijn abbonement had opgezegd via de post! Toen betaald en nu krijg ik gewoon ALWWEEEEER KOSTEN HOEWEL IK GEEN BOEKJES ONTVANG OF DERGELIJKE, en het ALLANG OP HEB GEZEGD!

Ik ben nu echt genoodzaakt naar een jurist te stappen.

Ik ben ernorm boos. Ik heb nu een acceptgiro op mijn adres van alweer een betaling hoewel ik het in 2018 al had opgezegd. Jullie zijn mega slecht te bereiken. En ik heb never nooit boekjes ontvangen. Als dit deze week niet opgelost is, ga ik naar een jurist, want ik voel me belazerd!!

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanoma
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Sanoma?