Klacht Sanoma: Nooit boejes ontvangen, nu al voor de 3e keer een rekening heb het in 2018 al opgezegd schriftelijk.

Klachtnummer
# 370305
Gebruiker
Defenie.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen ik in verwachting was, is mij een mooi abonnement van ouders van nu aangepraat, met EENMALIGE kosten. Nooit boekjes ontvangen, het bedrag wel betaald!!!
Ik heb toen des tijds al een brief gestuurd met opzegging.. toen twee maanden later kreeg ik weer een acceptgiro??? Ik heb toen gebeld ik moest het te schandalig voor woorden ook nog betalen hoewel ik mijn abbonement had opgezegd via de post! Toen betaald en nu krijg ik gewoon ALWWEEEEER KOSTEN HOEWEL IK GEEN BOEKJES ONTVANG OF DERGELIJKE, en het ALLANG OP HEB GEZEGD!

Ik ben nu echt genoodzaakt naar een jurist te stappen.

De oplossing

Ik ben ernorm boos. Ik heb nu een acceptgiro op mijn adres van alweer een betaling hoewel ik het in 2018 al had opgezegd. Jullie zijn mega slecht te bereiken. En ik heb never nooit boekjes ontvangen. Als dit deze week niet opgelost is, ga ik naar een jurist, want ik voel me belazerd!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen