Klacht Sanoma: ongevraagde afschrijving

Klachtnummer
# 45749
Gebruiker
Peter5424
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag dat er van mijn rekening € 40,55 afgeschreven was voor Delicious Nr 01-2014 t/m 06-2014 Ik zocht op Internet op Delicious Sanoma en ik meende dat het een onjuiste afschrijving betrof voor een blad "Psychologie" wat ik als gratis aangevraagd meende te hebben. Doorbladerend in de bankafschriften zag ik dat het in 2013 al 2 keer eerder een bedrag afgeschreven is. En tot mijn schrik ook in 2011 een bedrag van € 50,- Dat heb ik nooit in de gaten gehad.
Het verschil met de voorgaande 2 afschrijvingen resp jan 2013 en jul 2013 is vermoedelijk iets als incasso kosten. Ik heb nooit iets van Sanoma ontvangen.
Naam:Sanoma
Omschrijving:delicious. nr01-201
4t/m06-2014
IBAN:NL21INGB0654702209
Kenmerk:900128327870100
Mandaat:900128327870100
Crediteur:NL23ZZZ331330640000
SEPA Incasso, eerste

De oplossing

Ik zal maandag Sanoma benaderen voor informatie en overleg en dan bezien of ik het geld voor het niet ontvangene (noch gewenste) kan terug krijgen. En een of andere eventuele abonnementsvorm in ieder geval stop zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Telefonisch contact gehad met klant. Klacht is in behandeling.