Klacht Sanoma: Ongewenste automatische verleniging

Maurits1986

Vanochtend kwam ik erachter dat mijn "voordeelpas" automatisch een jaar verlengt is. Ik heb deze pas nooit gebruikt en ook totaal geen behoefte aan. Ben destijds al redelijk gedwongen er één te nemen door een verkoper. Wil er nu toch echt vanaf!

Ik wil het geld van dit jaar teruggestort krijgen. Ik ga de voordeelpas niet gebruiken en heb hem ook helemaal niet nodig.

Sanoma
    Geachte heer/mevrouw van Toutert,

Hartelijk dank voor uw bericht. We zien da er op 2 juni telefonisch contact is geweest. Naar aanleiding daarvan is de pas opgezegd.

Webcare Team Sanoma
    Maurits1986
    Ja dat klopt ik heb telefonisch opgezegd maar nu zit ik er nog een jaar aan vast terwijl ik dat niet gewenst is. Ik heb deze klacht op 2 juni geplaatst en het is 2 juni ook afgeschreven. Ik wil graag me geld terug. Meld het ook netjes aan het begin.
    Sanoma
    Geachte heer/mevrouw van Toutert,

Hartelijk dank voor uw bericht. In het geval van een abonnement op de Ouders van Nu voordeelpas is het belangrijk deze tijdig op te zeggen, namelijk een maand voor de verlenging plaatsvind. We hebben voor u een uitzondering gemaakt. Het bedrag zal teruggestort worden op uw rekening.

De pas is daarmee niet meer bruikbaar, we adviseren u deze door te knippen en weg te gooien.

Webcare Team Sanoma
    Maurits1986
    Aantal dagen na dato nog steeds geen geld terug ontvangen. Ik kan dit dus geen positief oordeel geven. Bovengenoemde argumenten zijn ook onredelijk. Als ik aan het begin van een periode al aangeef dat ik er geen trek in heb is het een vreemde zaak om het toch op iemand te forceren. Als je producten goed zijn verkopen ze vanzelf. Dit soort geforceerde verkooptrucjes zouden moeten stoppen. In plaats van dat je alles in de gaten moet houden hoort er eerst een herinnering gestuurd te worden

Maurits1986

Ook een klacht indienen over Sanoma?