Klacht Sanoma: onjuiste start abonnement en onjuiste opzegging; geen reactie op contactformulier febr

Schreinemachers2

Op 23 nov. 2017 om 18:42 heeft Sanoma het volgende geschreven: Beste abonnee, Welkom bij Ouders van Nu. Fijn dat je een abonnement hebt genomen. Het eerste nummer ontvang je op 15-12-2018. Bestelling Ouders van Nu 5 nummers voor 14,95 euro Automatisch verlengd Gegevens abonnement Klantnummer: 0050351453 Abonnementsnummer: 30213076 Betaalgegevens 14,95 euro

LS, In november 2017 sluit ik een abonnement af die in december 2017 in zal gaan.
Maar jullie noteren dec 2018 ipv dec 2017 dus loop ik een vertraging op van 3 maanden waar ik mijn ongenoegen over uit via een klachtenformulier.

LS, de reactie van sanoma van 2-2 begrijp ik niet helemaal, lees hieronder:
-------------------------------------------------------- noreply.smcs.nl@sanoma.com Beantwoorden| vr 2-2-2018 13:58 Geachte mevrouw, Wij ontvingen uw bericht waarin u aangeeft dat uw nieuwe abonnement pas in februari in gaat terwijl u deze in december heeft afgesloten. Ik help u graag verder. Volgens onze gegevens liep uw oude abonnement tot en met editie 02-2017. Wij hebben daarom uw nieuwe abonnement laten ingaan per editie 03-2017. Deze ontvangt u omstreeks 10.02.2018. Wij gaan er dus vanuit dat er iets mis is gegaan bij de levering. Zou u ons willen laten weten welke edities u niet heeft ontvangen? Wij zullen deze dan zo snel mogelijk naar u toesturen. Excuses voor het ongemak. Zijn er nog onduidelijkheden, of heeft u een andere vraag? Bel 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur). Of reageer via het online vragenformulier. Met vriendelijke groet, Marley Jackson Customer Service Sanoma --------------------------------------------------------

LS, nav dit bericht vul ik weer een contactformulier in, maar krijg geen reactie. Ik stuur weer een bericht, lees:

Ik heb nog geen reactie op deze klacht.
Inmiddels heb ik een acceptgiro binnen waarop staat dat ik niet 5 maar 4 exemplaren zal ontvangen a 14,95. Het wordt steeds gekker.

Inmiddels is mijn verzoek het abonnement na 5 exemplaren stop te zetten ook niet geregeld door sanoma waardoor ik nog een extra maand incl 3,50 zal moeten betalen.

- excuses
- abonnement stopzetten na 5e exemplaar van 5 mei. Geen acceptgiro mijn kant meer op.

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanoma?