Klacht Sanoma: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 135203
Gebruiker
Britta
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We hebben een brief gekregen over een afgekeurde incasso opdracht voor een Ouders van Nu voordeelpas. Bijgevoegd is een acceptgiro. Wij hebben nooit een machtiging gegeven om iets automatisch af te boeken, vandaar dat de automatische incasso dus niet werkt. (en bovendien mag automatisch verlengen niet meer).

Gewenste oplossing

Graag geen acceptgiro's meer sturen voor diensten waar wij niet om gevraagd hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw van Boven,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. De Ouders van Nu VoordeelPas is in 2013 afgesloten als een tot wederopzegging abonnement met automatische incasso. Automatisch verlengen mag, mits dit is aangegeven in de welkomstbevestiging. Deze hebben wij u destijds daarom ook toegezonden. Wij hebben eerder geen opzegging ontvangen en daarom is het abonnement verlengd.

    Uiteraard zullen wij deze nu voor u stoppen. Graag willen wij u er op attenderen dat u nogmaals een acceptgirokaart gaat ontvangen (herinnering) omdat wij deze systeemtechnisch niet kunnen tegenhouden. U mag deze dan als niet verzonden beschouwen. De openstaande kosten worden afgeboekt.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen