Klacht Sanoma: opeens geen abonnee meer
Details
De klacht
Op 9 mei een jaarabonnement genomen op de Autoweek voor een bedrag van 5.25 euro in de maand. Incasso volgde. Op 22 juli kreeg ik bericht van mijn bank dat Sanoma nu 7.50 euro van mijn rekening zou afschrijven. Na veel bellen de klantencervice aan de lijn gekregen. Antwoord was klopt inderdaad niet ik regel het. 30 juli krijg ik 3.45 euro gestort. Weer gebeld , medewerker snapte het niet maar het komt in orde. 6 augustus acceptgiro 3.48 euro betalen. Weer gebeld weer ,sorry komt in orde. Tweede week augustus geen autoweek ontvangen. Opnieuw klantenservice gebeld. U bent geen abonnee meer. Door sanoma is mijn abonnement gestopt. Weer opnieuw abbonnee dat kan voor 7.50 per maand. Sorry ik had een abonnement voor 5.25euro voor een jaar. Sorry die staat niet meer in de computer???????? Kunnen mij een geweldig aanbod doen het zelfde abbonement voor 6.25 euro.Email-Klacht gestuurd maar geen bericht meer.De oplossing
Herstellen van abonenement voor 5.25 euro zoals afgesproken. Ik wil sanoma aan hun afspraak houden andersom doen ze dat ook.Anders een ECHT aanbod. Geen nieuwe abbonement aanbod die zijn namelijk veel duurder.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.