Opgelost door Sanoma: Opzegging abbonement wordt niet op gerageerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179479
Gebruiker
Whitewolf81
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Telefonisch het abbonement van de VIVA opgezegd,er is mij toegezegd dat ik na de laatste betaling niets meer zou ontvangen en dat het opgezegt was. Nu blijkt dat ik weer een rekening en zelfs een aanmaning krijg. Ik ga er vanuit dat het abbonement is opgezegt.

De oplossing

Opzegging en kosten kwijtschelden,zo ga je niet met mensen om

4 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Doldersum,

    Wij hebben het voor u nagekeken en helaas hebben wij geen opzegging binnen gekregen. Heeft u hier nog een bevestiging van?
    Wij hebben het abonnement nu voor u stop gezet en binnen 24 uur ontvangt u hier een bevestiging van. U ontvangt ook nog een nieuwe acceptgiro voor de geleverde nummers. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  2. Auteur
    Whitewolf81
    Datum
    Ik heb 7 juni gebeld met jullie en gelijk het bedrag van 14,95 overgemaakt. mij werd verteld als deze betaling binnen is alles stop zou worden gezet. Als jullie dat niet registreren kan ik er niks aan doen. Ik ben het zeker niet een sdat ik de rest moet betalen aangezien ik het in juni al stop heb gezet
  3. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste mevrouw Doldersum,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij kunnen hier helaas geen melding van zien. Wij vinden de situatie vervelend voor u en hebben daarom besloten, met hoogste uitzondering, het bedrag weg te boeken.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  4. Auteur
    Whitewolf81
    Datum
    ik hoop nog wel op een bevestiging via brief of mail

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Whitewolf81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen