Klacht Sanoma: Opzegging dondald duck

Klachtnummer
# 393585
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil bij deze een klacht indienen. Ik heb half september het abonnement op de donald duck opgezegd. Hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen. Vervolgens wordt eind september middels automatische incasso weer ingecasseerd voor de periode tot 2020. Ik heb de klantenservice hier meerdere malen over geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen. Uiteindelijk ben ik na 4 werkdagen teruggebeld. Deze medewerker kon in het systeem niets terugvinden over een opzegging. Hij ging het uitzoeken en de verbinding werd verbroken. Ik ben natuurlijk ook niet teruggebeld. Zojuist heb ik weer 10 minuten in de wacht gestaan om de klanten"service" te bereiken. Schandalig is dit! Ik heb de incasso dan ook gestorneerd en ik trek bij deze ook de incassomachtiging in. Indien jullie nog iets te vorderen hebben mogen jullie netjes een factuur sturen.

De oplossing

Zorg dat ook het opzeggen van een tijdschrift online kan!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?