Klacht Sanoma: Product gekocht, wordt niet geleverd!

Annelaurabraaksma

Laatste keer abonnement op de vt-wonen voor mij. We zijn al 3 tijdschriften verder en ik heb de eerste nog niet eens gehad. Na 5 keer bellen nog maar eens gebeld verassing er waren weer wat fouten gemaakt! Medewerkers vallen elkaar af aan de telefoon en snappen vrij weinig van het systeem. Gelukkig kwam meneer met de goede oplossing: Ik kan wel met wat korting een nieuw abonnement erbij doen! Wat is mis met jullie? Ipv dat ik een excuses krijg en een gratis tijdschrift of iets nee hoor laten we gewoon proberen nog meer te verkopen aan iemand die er nul vertrouwen in heeft. Het mag mij benieuwen of ik volgende maand dan eindelijk een keer een tijdschrift binnen krijg. Zo niet gaan we een stapje verder! Tot nooit meer weer vtwonen doei :)

Oplossing: Lever dat tijdschrift wanneer je hem moet leveren, neem fatsoenlijk personeel aan en kom met een compensatie! Denk dat ik op ze minst wel een gratis tijdschrift heb verdient na weken bellen en zelf overal achter aan gaan.

Ook een klacht indienen over Sanoma?