Klacht Sanoma: proef tijdschrift toch omgezet naar een doorlopend abonnement, na tijdig stopzetten

sad Niet opgelost
J. van Brussel

Tijdens het telefonisch verlengen van de Donald Duck abonnement op 29 januari 2019, hebben ze mij een proefmaand voor tijdschrift.nl aangepraat. Deze proef geprobeerd, maar is niet geschikt voor ons. Op 11 fevruari, dus binnen 2 week telefonisch laten beëindigen. De voorwaarde om het gratis proberen was, stopzetten binnen 3 weken. Nu is vorige week toch een maand tijdschrift.nl gedeclareerd. Volledig onterecht.

Ik wil dat Sanoma het tijdschrift.nl stop zet en alle hiervoor incasseerde abonnementsgeld terug boekt.
Tevens moet Sanoma betere informatie verstrekken over looptijden van abonnementen, zodat leden tijdig actie kunnen ondernemen.

J. van Brussel
    Het geld heb ik terug laten boeken door de bank. Ik verwacht nog een reactie van Sanoma, dat het abonnement op tijdschrift.nl werkelijk is beëindigd.
    J. van Brussel
    Sanoma, Ik verwacht nog een reactie van jullie.

J. van Brussel

Ook een klacht indienen over Sanoma?