Klacht Sanoma: proef tijdschrift toch omgezet naar een doorlopend abonnement, na tijdig stopzetten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 354750
Gebruiker
J. van Brussel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens het telefonisch verlengen van de Donald Duck abonnement op 29 januari 2019, hebben ze mij een proefmaand voor tijdschrift.nl aangepraat. Deze proef geprobeerd, maar is niet geschikt voor ons. Op 11 fevruari, dus binnen 2 week telefonisch laten beëindigen. De voorwaarde om het gratis proberen was, stopzetten binnen 3 weken. Nu is vorige week toch een maand tijdschrift.nl gedeclareerd. Volledig onterecht.

De oplossing

Ik wil dat Sanoma het tijdschrift.nl stop zet en alle hiervoor incasseerde abonnementsgeld terug boekt.
Tevens moet Sanoma betere informatie verstrekken over looptijden van abonnementen, zodat leden tijdig actie kunnen ondernemen.

2 reacties

  1. Auteur
    J. van Brussel
    Datum
    Het geld heb ik terug laten boeken door de bank. Ik verwacht nog een reactie van Sanoma, dat het abonnement op tijdschrift.nl werkelijk is beëindigd.
  2. Auteur
    J. van Brussel
    Datum
    Sanoma, Ik verwacht nog een reactie van jullie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. van Brussel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen