Klacht Sanoma: Sanoma misleidt klanten door onjuiste en onvolledige informatie.

Margreet

Ik ben abonnee van Flow en heb via een mailing het vakantiepakket 2019 besteld. Daarbij zou ik de vakantiebox van 2018 ontvangen, deze stond automatisch in mijn winkelmandje. Echter, het vakantiepakket van Flow 2019 heb ik ontvangen, maar ik heb niks ontvangen van 2018.
Toen ik net naar de klantenservice belde, kreeg ik een medewerker aan de lijn. Hij heeft gevonden dat er geen vakantieboxen 2018 meer verstrekt worden, omdat deze op zijn. Hierover zou een mailing zijn gestuurd, maar deze heb ik niet ontvangen. Ik heb ook voorafgaand aan deze mailing de bestelling reeds geplaatst.
De medewerker liet mij ook weten dat er een digitaal-lezen abonnement voor mij is afgesloten nadat ik de vorige keer belde om een tweede abonnement op te zeggen. Ik heb hier nooit om gevraagd. Deze wilde hij voor mij opzeggen, maar het systeem werkte traag. Ik heb dus nog geen opzegging ontvangen.
Hij verwees mij naar het klachtenformulier. Dit bleek echter niet te vinden op de website van Sanoma, dus belde ik de klantenservice een tweede keer. Ook deze collega verwees mij naar het klachtenformulier, dat op de website van Sanoma helemaal niet bestaat. Vervolgens verwees hij mij naar het klachtenkompas.
Terwijl ik hem aan de lijn had en opzocht hoe ik op deze website kwam, was er een collega op de achtergrond die zei; we doen niks met uw klacht, los het lekker zelf op). Ik heb mijn ongenoegen hierover uitgesproken. Ik vind het schandalig dat hier zo mee om wordt gegaan.

-Ik wil dat het abonnement digitaal lezen wordt opgezegd en ik wil hiervan een bevestiging
-Ik wil de vakantiebox 2018 van Flow alsnog ontvangen en indien deze niet meer beschikbaar is, wil ik weten hoe ik mijn bestelling kan retourneren en hoe ik het gehele bedrag, inclusief verzendkosten kan terugkrijgen.
Er is mij gemaild dat ik ‘als het goed is’ een mail heb ontvangen. Ik heb geen mail ontvangen, ook niet in mijn ongewenste items.

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanoma
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Sanoma?