Klacht Sanoma: Sanoma staakt bezorging, abonnement is tot einde looptijd vooruit betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 264153
Gebruiker
ER Brouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Via de telefoon heb ik 3x contact gehad met de klantenservice. Een degelijk e-mail adres ontbreekt op de site. Op het klachten formulier van Sanoma wordt helemaal niet gereageerd.
Mijn zoontje van 7 jaar heeft sinds begin december de Donald Duck Junior niet ontvangen. Keer op keer belooft Sanoma de klacht op te lossen. Helaas komt Sanoma deze belofte structureel NIET na.

De oplossing


Ik wil nu mijn geld terug voor de periode vanaf begin december tot einde looptijd van het abonnement. Ik heb hier nu al zoveel tijd ingestoken.
Mijn volgende actie zal zijn een afschrift van de communicatie naar Radar en Kassa te sturen, evenals wat posts op face book.
Ja, het gaat in totaal om nog geen 50,- euro. Maar het is gewoon schofterig dat jullie ervan uitgaan dat als er lang genoeg wordt genegeerd de consument afhaakt. Had dan gelijk gezegd dat jullie adreswijzigingen niet kunnen verwerken en dat we het geld kwijt zijn. Diefstal gaat waarschijnlijk te ver, maar ik voel me goed opgelicht door Sanoma.
En mijn zoontje, die weet al niet eens meer wie Donald Duck is, alleen dat zijn tijdschrift niet meer komt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ER Brouwer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Serieus, na bijna een half jaar is dit jullie reactie!!! Wordt toch eens wakker, zo kan je niet met je klanten omgaan. Als jullie zelfs niet via klachtenkompas kunnen reageren is het echt erg gesteld met jullie klantservice. Iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt. Ja het probleem is opgelost, nadat ik nog zo een 20x met jullie heb gebeld. Niet op initiatief van Sanoma. Zoals deze late reactie wederom aantoont, zijn jullie de koning van het structureel negeren van jullie klanten en het niet nakomen van beloftes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen