Opgelost door Sanoma: Sanoma zwijgt in alle talen en laat mij gewoon betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 356631
Gebruiker
Kino
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na mijn vorige klacht viel het stil bij Sanoma en nu laten ze mij gewoon betalen. Ze doen dus niets met de klacht. Wat nu?

De oplossing

Onmiddellijk mijn abonnement opzeggen en mij daar een bevestiging van toesturen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kino
Datum
Uiteindelijke oplossing
De opzegging is bevestigd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen