Opgelost door Sanoma: slechte service van Bladcadeau en Sanoma

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 449047
Gebruiker
PMScheel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25 maart hebben wij een Cadeaukaart tbv een abonnement op DD gekocht, voor de verjaardag van onze kleindochter op 31 maart. Omdat de kaart niet op tijd werd geleverd, hebben we deze direct na ontvangst terug gestuurd. Na veel heen en weer bellen, mailen en afschriften regelen, kregen we nógmaals de DD cadeaubon opgestuurd. Die hebben we óók direct geretourneerd iom dhr. Jeroen van der Meijden. We hebben heel wat mensen gesproken, als laatste mevr. Bianca Slingerland, omdat deze ons een mail stuurde dat het bedrag van €21 werd teruggestort op rekening nummer NL40 ABNA 0605 2324 07 welke van Stichting Derden Gelden blijkt te zijn, en niet het rekeningnummer van Els Lagendijk . Op onze vraag waarom dat was, kregen we als antwoord dat wij geen bewijs hadden overlegd van de betaling, en dat dit nu eenmaal de regels waren.
Ik heb nu op advies van de Consumentenbond wederom een foto van de bankoverschrijving gestuurd, en verzocht het bedrag van €21,99 op de juiste rekening te storten.

De oplossing

Per direct het bedrag van €21.99 op de juiste rekening storten, en graag excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    PMScheel
    Datum
    Wij hebben op 5 juni een bedrag van €21,99 ontvangen.
    Heel erg bedankt voor de bemiddeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PMScheel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Refund van het gevraagde bedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen