Opgelost door Sanoma: slechte service van Bladcadeau en Sanoma

PMScheel

Op 25 maart hebben wij een Cadeaukaart tbv een abonnement op DD gekocht, voor de verjaardag van onze kleindochter op 31 maart. Omdat de kaart niet op tijd werd geleverd, hebben we deze direct na ontvangst terug gestuurd. Na veel heen en weer bellen, mailen en afschriften regelen, kregen we nógmaals de DD cadeaubon opgestuurd. Die hebben we óók direct geretourneerd iom dhr. Jeroen van der Meijden. We hebben heel wat mensen gesproken, als laatste mevr. Bianca Slingerland, omdat deze ons een mail stuurde dat het bedrag van €21 werd teruggestort op rekening nummer NL40 ABNA 0605 2324 07 welke van Stichting Derden Gelden blijkt te zijn, en niet het rekeningnummer van Els Lagendijk . Op onze vraag waarom dat was, kregen we als antwoord dat wij geen bewijs hadden overlegd van de betaling, en dat dit nu eenmaal de regels waren.
Ik heb nu op advies van de Consumentenbond wederom een foto van de bankoverschrijving gestuurd, en verzocht het bedrag van €21,99 op de juiste rekening te storten.

Per direct het bedrag van €21.99 op de juiste rekening storten, en graag excuses.

PMScheel
    Wij hebben op 5 juni een bedrag van €21,99 ontvangen.
    Heel erg bedankt voor de bemiddeling.

PMScheel
Refund van het gevraagde bedrag.

Ook een klacht indienen over Sanoma?