Opgelost door Sanoma: Slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387375
Gebruiker
San
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Opzeggen alleen per telefoon? Om dan vervolgens overruled te worden door een klantenservice medewerker. Ik heb via de libelle zomerweek een proefabonnement afgesloten vervolgens bel ik om het op te zeggen. Ben ik waarschijnlijk te laat kriig ik voor het geld wat ikdan moet betalen allerlei andere tijdschriften met de melding om dat wel 2 september weer op te zeggen. Wil het vandaag opzeggen, is gesloten en er is nergens een emailadres te vinden op de site. Terwijl in de voorwaarden wel staat beschreven dat je het per mail of schriftelijk kan opzeggen. Verkooptechniek??? Maandag maar bellen dan super irritant.

Gewenste oplossing

Zorgen dat je per mail kan opzeggen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen