Klacht Sanoma: spookabonnementen

Klachtnummer
# 182842
Gebruiker
piet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds ik een proefabonnement op de telegraaf heb afgesloten ontvang ik wekelijks 3tot5 emails waarmee ik blijkbaar mij totaal onbekende personen een proefabonnement op prive of autovisie cadeau doe
Dit is nu al twee maanden bezig en na tientallen tel gesprekkken met klantenservice telegraaf nog steeds geen oplossing wordt hier een beetje moe van

De oplossing

Koppelingvan mijn email adres met mediakiosk .bv moet ongedaan gemaakt worden

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste meneer Van Dijk,

    Erg vervelend dat u deze klacht heeft. Wij zijn niet de uitgeverij van Privé of Autovisie en kunnen deze klacht helaas ook niet behandelen. Wij adviseren u, om contact op te nemen met Telegraaf.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team