Klacht Sanoma: Stop de spam nieuwsbrief van VT Wonen

G.F.M. van Otterdijk

Nieuwsbrief VT Wonen (sanoma) heeft geen enkel effect. VT Wonen blijft spam sturen. Dit heb ik als 4x geprobeerd.

Na het opzeggen niet alleen een mail die bevestigt dat de mieuwsbrief pf reclame anderszins is opgezegd, maar dan ook daadwerkelijk geen reclame of nieuwsbrief meer sturen. Een persoonlijke mail aan mij, dus niet een geautomatiseerde mail, met daarin mijn naam en een verwijzing naar deze klacht, zal mij hier meer vertrouwen geven.

G.F.M. van Otterdijk
    Correctie: Nieuwsbrief VT Wonen (sanoma) opzeggen, heeft geen enkel effect.
    Aan sanoma klantenservice,
    M,
    Dank u voor uw reactie, maar ik ben wel verbijsterd. Ik verzoek u geen spam/nieuwsbrieven meer te sturen naar het bij u bekende mailadres, en U zegt daarvoor mijn persoonsgegevens nodig te hebben. Ik begrijp dat niet. Als ik onderaan uw mails "uitschrijven" aantik krijg ik van u reactie dat ik ben uitgeschreven en ik zal op mijn mailadres (u noemt dan het juiste adres) geen nieuwsbrieven meer ontvangen. Doch dat heeft al 4x niet het beoogde effect gehad. U gaat slordig om met persoonsgegevens; spelt ook nu mijn naam verkeerd. Ik ben niet van plan u opnieuw al mijn naw gegevens te sturen. Wie weet waar het allemaal weer terecht gaat komen. Een abonnementsnummer is mij niet bekend. Ik weet ook niet of ik een abonnement heb dat met sanoma is verbonden. Ik verzoek u derhalve opnieuw om te stoppen met de spam en mij daarvan bevestiging te sturen. Het ware overigens beter als u ervoor zorgt dat de uitschrijven-link naar behoren functioneert zoals van u verwacht mag worden.
    Mvrgr.,
    G F M van Otterdijk.
    G.F.M. van Otterdijk
    Sanoma doet mij te moeilijk. Ik klaag over het niet functioneren van het uitschrijven uit de nieuwsbrief VT Wonen. Vervolgens kan ik leer oo keer antwoorden op vragen van Sanoma die kennelijk mijn klacht niet kan verhelpen. Eerst vragen ze al mijn naw gegevens, daarna willen ze mijn mailadres hebben. Die heb ik doorgegeven. Dan willen ze van mij weten wanneer ik het laatst de nieuwsbrief heb ontvangen maar die gooi ik al maanden stelselmatig direct weg. Het is wel een hoop gedoe! Ik twijfel aan de goede bedoelingen van Sanoma. Onderaan de nieuwsbrief die ik niet wil staat een link "uitschrijven". Ze moeyen gewonn zorgen dat dat werkt. Ik heb geen zin om hier langer over te communiceren; de ergernis wordt enkel groter. Ik heb al eerder slechte ervaringen met deze uitgever gehad met aanmaningen en zo en niet op te zeggen abonnementen. Ik ben absoluut ontevreden over de klachtbehandeling. Ook dat dus weer.

Ook een klacht indienen over Sanoma?