Klacht Sanoma: Tablet start niet op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 71524
Gebruiker
Jeanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben via een Libelle actie op 9 sept. 2013 een 10' tablet gekocht.
De tablet is niet meer op te starten, werkt dus niet meer. Is nauwelijks gebruikt.
Reset van het systeem heeft ook niet geholpen

De oplossing

gezien de kosten voor het opsturen, onderzoek en reparatie van het apparaat in relatie met de aankoopprijs graag en nieuw apparaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jeanne
    Datum
    geen reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen