Klacht Sanoma: Terugstorting bedrag wordt maar niet voldaan

Klachtnummer
# 362780
Gebruiker
Gina van der Ree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 december 2018 heb ik via www.magazine.nl een los nummer van Stijlvol Wonen besteld met een bedrag van 6,75 euro welke van mijn rekening is afgeschreven namens Ingenico met omschrijving 4374007194 0020002 186218931 000247289 Sanoma Media Netherlands B.V. en met kenmerk 05-12-2018 06:50 002000 2186218931. Direct na het bestellen van dit losse magazine kreeg ik een e-mail dat het artikel niet meer leverbaar was en dat het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort zou worden. De afgelopen 5 maanden heb ik al een stuk of 10 keer gebeld met Sanoma en er worden mij constant toezeggingen en beloftes gedaan, maar tot op heden is de 6,75 euro nog steeds niet teruggestort op mijn rekening.

De oplossing

Ik vind dit echt onacceptabel en geen manier van doen. Ik eis dat het bedrag van 6,75 euro zo spoedig mogelijk teruggestort wordt op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen