Opgelost door Sanoma: Tijdschrift besteld, niet ontvangen en ik word aan t lijntje gehouden. Mijn geld is zoek.

content Opgelost
J. Jordens-Bleumer

Op 24 december j.l heb ik het tijdschrift linda besteld en betaald via creditcard via de site van linda. Ik ontving een bestelbevestiging met erop de tekst: u ontvangt de eerste linda op 25 september 2018. (?)
Ik ontving niets en ben nu inmiddels 5 telefoontjes verder en een briefwisseling via facebook. (sanoma communiceert alleen via facebook en twitter en telefoon) heb mijn bankafschriften en bestelbevestiging gestuurd en als reactie vraagt men dan weer helemaal opnieuw: heeft u een probleem? Stuur een bericht naar: en dan vervolgens telkens een ander adres. Telefonisch beloofd men het op te lossen maar voortdurend is men hoogstverbaasd bij mijn verhaal. Alsof ik alleen maar met een antwoordapparaat praat. Mijn klacht wordt niet opgelost. Mijn geld is weg en ik heb geen tijdschrift.

Mijn tijdschrift sturen of mijn geld retour.

J. Jordens-Bleumer
    Inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog niets van u gehoord. graag zou ik iets van u horen !!!!
    Anita Jordens

J. Jordens-Bleumer
Men heeft bevestigd dat ik een abonnement genomen en betaald heb. Nu is het even afwachten of het tijdschrift ook inderdaad geleverd gaat worden.

Ook een klacht indienen over Sanoma?