Opgelost door Sanoma: Tijdschrift besteld, niet ontvangen en ik word aan t lijntje gehouden. Mijn geld is zoek.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347043
Gebruiker
J. Jordens-Bleumer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 december j.l heb ik het tijdschrift linda besteld en betaald via creditcard via de site van linda. Ik ontving een bestelbevestiging met erop de tekst: u ontvangt de eerste linda op 25 september 2018. (?)
Ik ontving niets en ben nu inmiddels 5 telefoontjes verder en een briefwisseling via facebook. (sanoma communiceert alleen via facebook en twitter en telefoon) heb mijn bankafschriften en bestelbevestiging gestuurd en als reactie vraagt men dan weer helemaal opnieuw: heeft u een probleem? Stuur een bericht naar: en dan vervolgens telkens een ander adres. Telefonisch beloofd men het op te lossen maar voortdurend is men hoogstverbaasd bij mijn verhaal. Alsof ik alleen maar met een antwoordapparaat praat. Mijn klacht wordt niet opgelost. Mijn geld is weg en ik heb geen tijdschrift.

De oplossing

Mijn tijdschrift sturen of mijn geld retour.

1 reactie

  1. Auteur
    J. Jordens-Bleumer
    Datum
    Inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog niets van u gehoord. graag zou ik iets van u horen !!!!
    Anita Jordens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Jordens-Bleumer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft bevestigd dat ik een abonnement genomen en betaald heb. Nu is het even afwachten of het tijdschrift ook inderdaad geleverd gaat worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen