Opgelost door Sanoma: tijdschrift.nl abonnement automatisch gestart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344083
Gebruiker
Alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Automatisch beginnend abonnement tijdschrift.nl. Op 3-10 hebben wij het Tina abonnement opgezegd. Met het idee helemaal klaar te zijn bij jullie. Nu blijkt achteraf dat er een nieuw abonnement is gestart bij tijdschrift.nl? Is dat niet gebruik maken van de omstandigheden, omdat jullie alle gegevens hebben? Als ik toch elke dag 100 van dat soort mailtjes krijg wat ik opvat als phishing, ik heb immers nergens om gevraagd, waar blijf ik dan? Groet Alex

De oplossing

Restitutie alle afgeschreven bedragen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schadeloos gesteld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen