Opgelost door Sanoma: Totaal TV abonnement wordt niet automatisch beeindigd zoals beloofd

Tiidmasine

Vorig jaar nam ik een voordelig jaarabonnement op Totaal TV wat na een jaar automatisch zou worden beeindigd. Nu blijven Sanoma/Veronica Uitgeverij mij bestoken met mails/brieven om weer een jaar abo kosten te voldoen. Ik krijg ook nog een ander blad van Sanoma waar ik WEL toestemming voor heb gegeven. Ik wil dat het gedonder rond Totaal TV wordt gestopt.

Sanoma/Veronica Uitgeverij moet stoppen mij proberen te dwingen om een ongewenst jaarabonnement op Totaal TV te nemen en te betalen. Alleen voor het blad Know How is toestemming tot verlenging gegeven.

Sanoma
    Geachte heer Bokma,

Het abonnement dat u bent aangegaan was tot wederopzegging. Vandaar dat u de factuur voor de verlenging heeft ontvangen. We hebben het abonnement per uitzondering per direct stopgezet. U ontvangt enkel een acceptgiro voor de geleverde edities. U ontvangt de bevestiging van de opzegging op het emailadres bij ons bekend.

Webcare Team Sanoma
    Nette, snelle reactie

Tiidmasine

Ook een klacht indienen over Sanoma?