Opgelost door Sanoma: Totaal TV abonnement wordt niet automatisch beeindigd zoals beloofd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187758
Gebruiker
Tiidmasine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar nam ik een voordelig jaarabonnement op Totaal TV wat na een jaar automatisch zou worden beeindigd. Nu blijven Sanoma/Veronica Uitgeverij mij bestoken met mails/brieven om weer een jaar abo kosten te voldoen. Ik krijg ook nog een ander blad van Sanoma waar ik WEL toestemming voor heb gegeven. Ik wil dat het gedonder rond Totaal TV wordt gestopt.

De oplossing

Sanoma/Veronica Uitgeverij moet stoppen mij proberen te dwingen om een ongewenst jaarabonnement op Totaal TV te nemen en te betalen. Alleen voor het blad Know How is toestemming tot verlenging gegeven.

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte heer Bokma,

    Het abonnement dat u bent aangegaan was tot wederopzegging. Vandaar dat u de factuur voor de verlenging heeft ontvangen. We hebben het abonnement per uitzondering per direct stopgezet. U ontvangt enkel een acceptgiro voor de geleverde edities. U ontvangt de bevestiging van de opzegging op het emailadres bij ons bekend.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
  2. Auteur
    Tiidmasine
    Datum
    Nette, snelle reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiidmasine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen