Opgelost door Sanoma: Verhoging abonnementsgeld Margriet/opzeggen

Henriettevermaas

Na 2 uur aan de telefoon gehangen te hebben, eerst moet je melden waarom je belt, spreek Margriet in, hoor een bandje dat zegt dat je telefoongesprek opgenomen kan worden, deden ze dat maar!! krijg al snel iemand aan de telefoon maar die kan niet opzeggen, verbindt dan door en dan hang je dus in de wacht. Na een 1/2 uur heb ik ondertussen formulier op de site ingevuld en ben blijven hangen, nu na 2 uur nog geen persoonlijk contact gehad. Dit heb ik al eerder ervaren toen ik de Donald Duck op wilde zeggen. Sanoma is jammer genoeg een bedrijf wat dus steeds op deze manier bezig is. Ik heb wel een oplossing hoor. Ik had de Margriet voor 8,95 per maand die automatisch zou stoppen na een jaar (anders was ik zeker niet hiermee akkoord gegaan). Nu na een jaar betaal ik opeens 17 euro en een beetje....ik laat dit bedrag gewoon terugstorten, zal dan wel aanmaning op aanmaning gaan krijgen maar dit bedrijf is zooooooooooooooo verkeerd bezig!!!

Ik wil dat dit abonnement wat ik op de Margriet heb meteen opgezegd wordt. Daarnaast wil ik dat er een blijvende oplossing komt voor het normaal bereiken van de klantenservice (het is nu dinsdagmorgen en vanaf 9 uur is de wachttijd al 2 uur). Ik weet dat er 3 weken verwerkingstijd tussen klacht en afhandeling zit. Deze maand laat ik de 17 euro staan, als hij eind maart afgeschreven wordt laat ik hem terugstorten. Ik wil na eind maart ook geen Margriet meer ontvangen!!

Sanoma
    Geachte mevrouw Vermaas,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u geen contact hebt kunnen krijgen met onze telefonische klantenservice.

We zien dat uw Margriet abonnement op 5 maart vorig jaar is gestart voor de prijs van 8,95 per maand. Dit abonnement was tot wederopzegging en is inmiddels automatisch verlengd. Na de automatisch verlenging betaald u de reguliere prijs per maand.

We hebben het abonnement opgezegd met de wettelijke opzegtermijn van een maand. De laatste editie ontvang je op 31 maart. U ontvangt een bevestiging van deze opzegging.

Webcare team Sanoma
    Henriettevermaas
    De klacht is afgehandeld zoals ik gevraagd had, heb netjes een mail ontvangen van Margriet.

Henriettevermaas

Ook een klacht indienen over Sanoma?