Klacht Sanoma: Verhuizing doorgeven is niet mogelijk.

Linda

Na 1,5 maand geleden een adreswijziging door te hebben gegeven en 5 x aan de telefoon te hebben gezeten met een medewerker hebben we nog steeds geen donald duck ontvangen. Vandaag aan de telefoon gezeten met medewerkster 6 en zij stelde voor om het jaar-abonnement stop te zetten en een nieuw abonnement met het juiste adres voor ons te activeren. Het bedrag wat wij betaalden zou zij niet met 1,- verhogen, want dat had eigenlijk de prijs geweest voor een nieuw abonnement. Ook zou zij er voor zorgen dat het abonnement per 1 mei eventueel opgezegd kon worden, want dan zou het andere afgelopen zijn. Wat schetst mijn verbazing. Krijgen we een aanbieding die 1 euro per maand duurder is dan wij betaalden. Dus nogmaals bellen met Sanoma. Medewerkster 7 aan de telefoon. Nee, dit kon helemaal niet afgesproken zijn. Dat kan helemaal niet. Maar ze kon me wel een nieuw jaar-abonnement aanbieden voor 10,25 per maand. Nee, opzeggen in mei kon dan niet. Toen ik vertelde dat ik dan het oude abonnement wel gewoon weer wilde, kon dit ook niet meer teruggedraaid worden. Zij maken een fout door mijn adres niet te wijzigen naar mijn nieuwe adres. Vervolgens bieden ze me een oplossing aan, wat niet mogelijk is. En dan terug draaien, dat gaat ook niet. Ik ben hevig teleurgesteld in de manier hoe hier mee omgegaan is. Na 1,5 maand bedelen om een blad waar voor betaald is, heb ik nu een meisje wat hevig teleurgesteld is en ben ik zelf behoorlijk geïrriteerd (en dan druk ik mij netjes uit). O,ja. En dan nog iets. De bandopnames van de gesprekken worden 3 maanden bewaard. Tip van mij voor Sanoma. Luister al mijn gesprekken maar na die ik gevoerd heb met medewerkers van jullie. Ja, de medewerkers willen allemaal helpen, maar nee ze hebben allen gefaald. Resultaat: ik heb het abonnement helemaal opgezegd. En laat ik niet een rekening krijgen. Dan ga ik verdere stappen ondernemen.

Excuses lijken met op zijn plaats en dan vooral naar onze dochter. En de betaling van het oude abonnement alsmede het nieuw aangeboden abonnement (waar geen goedkeuring voor gegeven is) worden uiteraard niet meer van de rekening afgeschreven. En alle gemiste donald ducks worden opgestuurd naar het juiste adres!
Niemand heeft contact met ons opgenomen. Echt waardeloos dit. Ben heel erg teleur gesteld.

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanoma?